Táplálkozás

2011-09-05 09:18:01
Régóta vita az orvosok körében, hogy egészséges vagy egészségtelen-e a kávé, illetve mennyi az egészséget nem károsító, napi megengedett mennyiség. Német kutatók most egyértelműen ...

2011-06-29 12:44:23
Nem minden kalória egyenlő. Némelyik emésztéséhez több energiára van szükség, így nagyobb erőfeszítést követel részünkről – állítja Leslie Bonci, a Pittsburgh-i Orvostudományi Egye...

2011-06-08 14:13:03
Egy friss tanulmány szerint a bio zöldségek kevesebb vitamint tartalmaznak, mint a növényvédő-szerrel gondozottak. A tanulmányt kétéves kutatómunka előzte meg, amely során a kutató...

2011-06-08 14:04:37
A Journal of Obesity hasábjain megjelent tanulmányból kiderült, hogy a testmozgás fokozza az édességek iránti vágyat, mely megnehezítheti a fogyást. Az embereknek csaknem felét ves...

2011-06-08 13:55:03
A barátok szabotálhatják az ember diétáját. Rávehetik, hogy egyen zsírosabb ételeket, nehogy soványabb legyen, mint ők. Mindenki örömmel üdvözli duci barátja bejelentését, hogy mos...

2011-06-08 13:50:24
A krumplipüré, a sajtos makaróni és fasírt lehet, hogy nem tesznek jót az artériáknak, de egy új, a Psycological Science című lapban megjelent tanulmány szerint ezek az ételek jó h...

2011-06-08 13:37:29
A Nyugat-Ontario Egyetem új kutatása felfedezett egy anyagot a mandarinban, mely nem csak az elhízást előzi meg, de megvéd a II-es típusú cukorbetegségtől, sőt, az atherosclerosist...

2011-06-08 13:16:48
A pisztácia az egyik legalacsonyabb kalóriatartalmú olajos mag, egy 30 grammos adag csak 160 kalóriát tartalmaz. A keringést is védik, ha naponta 45-90 grammot megeszik belőle az e...

2011-06-08 13:10:32
A legújabb kutatások szerint a meggyben lévő erős antioxidánsok csökkenthetik a szívproblémák és a gyulladásos megbetegedések kialakulását. ...

2011-06-08 13:04:54
A Purdue Egyetem kutatói szerint némi erőspaprikával a napi étrendben csökkenteni lehet az étvágyat, különösen akkor, ha valaki nem szokta fogyasztani a népszerű fűszert....

2011-06-08 12:49:52
A bagolytípusú emberek, akik későn fekszenek, az elhízás veszélyének teszik ki magukat, ha ugyanis sokáig fennmaradnak, és másnap tovább alszanak, több kalóriát juttatnak a szervez...

2011-06-08 12:40:37
A Fred Hutchinson Rákkutató Intézet munkatársai szerint túlsúlyos nőkben a testsúly 15 százalékának elvesztése megnöveli a vérben a zsíroldékony D-vitamin szintjét....

2011-05-06 23:42:15
A WebMD oldalain megjelent tanulmánnyal kapcsolatban a szakértők számos kérdést fogalmaznak meg. Először is, a kutatást a Hershey csokoládégyártó vállalat készíttette (nocsak!), er...

2011-04-28 23:50:36
Egy 30 ezer svéd nő bevonásával készült kutatás után a tudósok megállapították, hogy azok a hölgyek, akik sok vörös húst fogyasztanak, jobban kiteszik magukat az agyvérzés kockázat...

2011-04-28 22:20:07
Sokak szerint a kiadós, tápláló reggeli hatása sokáig kitart, így nem esszük túl magunkat napközben. A közhiedelemmel szemben egy új német tanulmány arra a következtetésre jutott, ...

2011-04-28 20:39:05
Az Amerikai Szív Társaság szerint az egészséges életmódbeli változtatások jelentősen csökkenthetik a szívbetegséggel és más betegségekkel összefüggő vérzsírok, a trigliceridek megn...



